tisdag 27 april 2010

Bilder woho

Lucas nya rum sett från fönsterna i hans rum
Vår hall när man går in genom dörren
Min walk-in closet :D
Vårt stora kök
Vårt kök sett från vardagsrummet
Vårt vardagsrum

Idag hittade jag min kära sladd till min kamera som går till datorn!! Så nu har jag laddat upp lite bilder och tänkte visa er hur vår nya lägenhet såg ut när vi precis flyttat in! SÅ kommer jag senare lägga in nya bilder på vår framgång!!! :D Hoppas ni gillar vårt nya hem!!

Idag för övrigt så händer nog inte så mycket! Jag ska ta tag i upppackningen idag och nedpackningen till källaren. Dit de lådor vi inte behöver här uppe ska ner och alla tomma lådor ska ner!! JAg tycker sånt här är så kul så vi får se hur slut resultatet blir!

Men vi hörs! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Verkligen en fin lägenhet ni har fått!! Verkar vara så stor och rymlig...ser framemot att se mer bilder när ni har fått ordning på allt=) Puss & kram

    SvaraRadera