lördag 3 april 2010

När klockan blir fem!

Ja, då vaknar Lucas!! Ja, han har ju sovit nästan 7 timmar så det är väl vad han klarar av! Sen vill han inte somna om då utan han ska vara världens störigaste lilla unge. När jag sedan gett upp och gått upp så gjorde snart Charlie detsamma med Lucas i famnen!! Efter matande och bus så blev Lucas trött igen halv sju och somnade igen i min famn! Så nu sover han gott igen i sin säng och jag å Charlie är uppe än! Vi kände väl att det inte var lönt att lägga sig igen! Dock börjar det små dra i mina ögon igen!! Skulle nog kunna lägga mig och sova till nio i alla fall! Ja vi får se hur det blir! Halv tolv ska vi ta tåget till Ängelholm för att fira påsk med familjen Brithén!! Mycket mycket trevligt!!

Förresten kollade på Babe nu på morgonen (gick på tv) och i filmen så klipper dem fåren! Eftersom jag tyckte det såg kul ut så plocka Charlie fram en bild på en lama när den blivit klippt så måste bara bjuda på denna roliga bild!!

Glad påsk på er alla!!
Ciao Bella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar