söndag 25 april 2010

Då har vi...

FLYTTAT!!! Äntligen har det hänt! Vi har nu i helgen tagit vårt pick och pack och flyttat in närmare till stan! Vi bor nu i söder city!! WOHO!! Så igår gick dagen åt till att packa och packa upp, flytta ut och flytta in. Charlies mamma Barbro hade hand om Lucas och jag var i nya lägenheten och städa lite och diskade!! De mest underbara detaljerna med den nya lägenheten är just det att den för det första verkligen känns som en RIKTIG lägenhet sen så har vi tvättmaskin och kyl OCH frys inte kyl/frys!! OM ni förstår vad jag menar!! Alltså en kyl för sig och en frys för sig!! Super duper bra! Nu kan vi ha riktigt mycket mat hemma hehe!! Vi har dock inget direkt skafferi som vi hade i förra lägenheten men det ska vi nog klara oss utan ändå!! Ja dagen avslutades iaf med att vi hade vänner (som hjälpt oss under dagen) på besök och vi fika å snacka massa skit!!! Trevligt! Tills jag blev skit trött och killarna gick vidare över till Robin (som var en av killarna som var här som även är vår granne och bor på samma våning som vi) så jag kunde sova!! Sen vaknade ju lilleman halv ett och var mer hungrig och efter att fått mat så somnade han gott igen och vi sov till kl 6!! Då fick han mat igen och vi två var ganska pigga! Charlie å andra sidan var trött då han var hos Robin tills halv två!! Så han sov lite till! Vi underhöll oss tills kl 9 och då var det frukost och Charlie kom upp! Senare på dagen kom Charlies föräldrar hit och dem tre drog till lägenheten och hämtade lite mer smått å gott vi hade kvar!! Sen drog dem igen. Då hade även mina föräldrar kommit hit, då de skulle sno lilleman under dagen och leka med honom! Så idag har jag och Charlie haft en mys dag!! Vi gick och handlade lite, mös på balkongen (med ute möbler vi fick av mina föräldrar - jätte fina) och sen tog vi det lugnt i soffan framför dator och tv!! Ungefär vid halv åtta ungefär så kom mina föräldrar tillbaka med Lucas som då var en mycket slaget hjälpte och sov i sin bilbarnstol. Dem hade vari över i danmark och kollat på konst med MYCKET färg, vilket Lucas är fascinerad av! Färg då vill säga!! Så nu måste jag sluta för Lucas behöver mig!!

Ha de bra!
Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar