torsdag 9 december 2010

Surrogates sen sova!

Nä, nu är jag trött på att sitta här! Så tänkte ta och se filmen Surrogates med Bruce Willis och sen sova!! Har hela denna veckan ätit krom tabletter för att bli av med mitt socker sug! Har gått jätte bra hela veckan men ikväll har jag haft riktigt sötsug! Usch! Men ska hålla mig tills imorgon! Då har vi fredagsmys och då får jag lov att äta lite godis :D

För övrigt nu ikväll så har jag jobbat lite på mina karaktärer till min barnbok. Bilderböcker måste ju ha figurer som lockar barn. Visade bilden för min son och han kollade iaf nyfiken på den! Men han förstår ju inte riktigt vad det är ÄN!! Men hoppas att det ska vara figurer som går hem! Så bjuder på en figur som är klar så kan ni ju kommentera vad ni tycker!


Ha det bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar