tisdag 28 december 2010

Pennor, leksaker och mys!!

Idag har mest varit en mysdag i all ära!! Jag har varit själv med Lucas i morse då Charlie stack iväg med sin mamma till Ikea för att införskaffa ett tält och en tunnel till Lucas! Dessa var självklart mycket uppskattade, även om de inte hörde till varandra längre som de gjorde förr när jag var liten!! Nu fick tunneln bara ligga i ingången istället för att sitta ihop med tältet! Men det fungerade ju det också! Dock var det lite stort så det tar upp mesta dels av hans rum!!!

Så här ser de ut och de är super fina!!! När Charlie hade kommit hem och fixat med allt han ville (fast jag skulle iväg) så kunde jag äntligen bege mig till Josse. Där väntade nybakade muffins - mums - och te!! Sen tog vi oss även tid och kollade på "How to train your dragon" Super bra animerad film!! Men sen var jag tvungen att dra vid halv fyra för Charlie ville träna kl 16.

När jag kom hem kollade jag in mina nya fina pennor som kommit idag!! Kom då fram till att jag var tvungen att dra in till stan för att köpa akvarell papper för att få bästa resultat på pennorna! Så tog med mig Lucas och begav mig in till stan. Pennorna är av märket Tombows om ni känner till dem! Super bra iaf!! Så här ser de ut! De har två penn spetsar!! Å de finns i många många fler färger!!


Så några av dessa färgerna har jag köpt, men har redan beställt ytterligare 10 färger!! Då jag kom fram till att jag behövde fler färger!!!

För övrigt idag har jag bara jobbat lite på mina bilder, kollat på Pirates of the caribbean på 4an och tagit en tupplur med Lucas!! Mysigt värre!! Imorgon blir väl liknande med ett inslag av plugg! Skulle jag tro! Sen kommer även två av mina bästa vänner på besök! Magda och My!! Vi ska planera inför nyår! SUPER KUL!! Nä, nu kallar nog sängen på mig!! Men ha de bra Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. de pennorna är bra! har några färger :)
    hoppas att du får en finfin tisdag!
    kram
    Maria

    SvaraRadera
  2. Uggs var ju de mysiga stövlarna som jag ville ha!! Blir det stor skillnad på att färga håret hemma i jämfört hos frisören?? Ska förresten bli så kul att ses idag :) puss

    SvaraRadera