lördag 11 december 2010

Besök gillar vi och inte bara det - Fredagsmys!!

Wow vilken underbar dag det har varit!!

Har varit ute med Lucas idag! Vi gick till affären utan vagn! Mysigt var det men tyvärr ville Lucas vara i min famn för det mesta. Men så kan det va!

Sen kom farmor och farfar på besök och då somnade ju Lucas i vagnen precis innan dem kom! Men han tog en power nap sen så var han uppe å busa igen!! Skoj var det!

Sen vid 8 var det dags för Idol finalen och Matilda och Marcus befann sig på plats!! Alla vet ju hur det gick och att underbara Jay vann! Det var inte mer än rätt! Men Minnah kommer säkert få kontrakt med något bolag hon också! Vänta bara!! Så grattis grattis till honom!!



Sen så måste jag ju berätta att min underbara son tog en dans till Jay när han sjöng! Å detta fick jag självklart på film! Superfin min son är ju!!

Nä, så det var kort om min dag! Vad har du gjort?
Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar:

  1. vilken liten sötis :)

    tack snälla du för din kommentar inne hos mig!
    jag har ingen video som visar hur jag tecknar, men jag använder promarker pennor för det mesta :D

    ha det gott!

    SvaraRadera