torsdag 9 december 2010

Frukost och föräldragrupp

Jaha, imorse när vi kom upp insåg vi att vi inte hade någon frukost hemma! Då menar jag ingen alls! Inte så vi kunde äta flingor, inte så vi kunde baka något och inget smör att ha på mackan!! Illa, så jag tog med mig Lucas i vagnen och gick ner å handlade!! Nästa problem blev då om jag hade pengar på mitt kort! Jag gjorde en chansning och det hade jag! Skönt!!

När vi väl kom hem blev det att slänga i oss mat på 20 minuter för att vi sen skulle på avslutning utav vår föräldrar grupp! Det hände inget speciellt utan barnen bara lekte massor med varandra. Det var jätte kul att se och vi tog många bilder!!





Jag som endast hann äta ett ägg till frukost begav mig nu hem för att äta mer! Jag snodde en bulle och tog ett ägg till och nu ska jag dricka en kopp te! Charlie och Lucas är fortfarande kvar och leker då Lucas hade så roligt!!

Nä, de va väl allt än så länge! Ska väl ta och jobba lite på min barnbok idag!! Vill ju att den ska bli super fin och bra! Men önska helst att någon kunde rita det jag har i mina tankar till mig istället! Men så går ju inte att göra! Så önska mig lycka till! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar