torsdag 16 december 2010

Snö igen!

Ja, då var snön tillbaka i Helsingborg land igen! Imorse snöa det massor och nu ligger det snö överallt igen! Mys!! För övrigt idag så tänkte jag först åka till Väla men det blir nog inte av! Får åka själv isf och det är inget jag har lust med just nu!! Får se om jag drar lite senare kanske! Vi ska även och kolla på ny säng till Lucas idag. Ett par vänner till oss som har en växa säng stående!! Så vi får se om det blir en ny säng idag! Sen är det bara att åka till Väla och skaffa madrass :D

Nu ska jag dock fortsätta lite med min bok. Mina pennors jag beställde igår blev skickade idag så hoppas de finns i mina ägor imorgon :D Vore toppen! Då kommer bilderna börja ta form!! Super bra!

Men ha det bra så länge! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar