söndag 19 december 2010

Bilderna nästan klara!

Ja, då var dagen kommer! Mina bilder till min ena bok är äntligen ritade!! Har bild till alla texterna i boken nu! Nu ska vi eller jag hehe bara snygga till dem så de blir bok material! Jag får antagligen mina pennor imorgon (eller hoppas iaf att de kommer) så då kommer jag kunna jobba på dem! Super nice!! För övrigt idag så har vi suttit på tåg på väg hem från Krisitanstad. Vi åt frukost och så hemma hos Ann å Burre innan vi stack iväg! Sen när vi kom hit gick vi in om Max för att käka lite!

Nu på eftermiddagen har Matilda varit här och hjälpt till att fixa bilderna till min bok. Å blev klar med alla bilder så det är super bäst. Sen så nu sitter jag och kollar på en film på 3an tror jag det är som heter BabyMama! Än så länge är den jätte bra! Men måste gå igen då den börjar nu!!

Ha det bra! Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Duktigt jobbat!
    Du får visa oss boken sen!! Scanna in allt!;)

    SvaraRadera