måndag 13 december 2010

Lucia!!!

Denna morgonen har vi ägnat åt att göra INGENTING och äta lussebullar! Super gott och nice! Har även skrivit en ny bok! Fast det gjorde jag igår! Men glömde att berätta! Denna boken heter Piraten Nellie och den gyllene stenen! Låter väl spännande! Den handlar nog inte om det man tror men jag tyckte den blev ganska gullig ändå!

Min man läser igenom den nu, fick 3 av 5 stjärnor! Alltid något!! :D Hade jag haft bilder till den hade den nog fått 5 :D

Nu är det bara 11 dagar kvar tills julafton! Har ni tänkt på det?? Själv är jag klar med alla julklappar redan!! WOHO!!

Nä, nu väntar snart duschen på mig! Ha de bra Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Låter som en myspys bra bok!

    SvaraRadera
  2. den boken vill vi ju se :D


    vinnaren är nu utsedd i utlottningen! kika in och se vem som vann.

    SvaraRadera