tisdag 7 december 2010

LUGN dag!

Idag har varit en jätte seg och lugn dag! Jag vill verkligen ta tag i att börja röra på mig minst 30 minuter per dag! Men jag är så kass på det! Har liksom ingen inspiration att gå ut själv! Visst jag kan gå ut en stund med Lucas men han går ju inte direkt en runda med mig om jag inte har honom i vagnen och det är inte riktigt samma sak tyvärr!! Nä, jag önska jag hade någon som hjälpte mig att komma ut och gå på en halvtimmes runda varje dag! Eller började träna något med mig som inte kostar super mycket! Men jag får väl se hur det blir! Har ju ett mål jag vill nå! Önska bara inte det kändes så långt borta!

I övrigt har det varit en bra dag! Inget speciellt som hänt! Har haft en galen son här hemma! Som bara sprungit runt massa, så bjuder på bilder på min lilla älskling!

Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar