tisdag 21 december 2010

Ikea tripp men inga pennor ;(

Idag har jag med man, son och Nathaniel varit på Väla! Dock gick killarna för sig själv och jag drog in på Ikea!! Där skulle jag fixa massor med grejer till Lucas rum! Då Lucas fick presentkort på Ikea av våra älskade släktingar! Så nu har han en hel del nytt i sitt rum men jag behöver ha en borr för att fixa det sista som ska upp! Sen behöver vi en matta också men det köpte jag inte då jag tror att Lucas kommer få en i julklapp redan! Så avvaktar lite för att se vad där dyker upp!! Det är ju alltid barnen som får en massa julklappar så får se vad han får för skoj!! Jag vet ju vad han får av mig å de är roliga grejer! Tycker jag :D Hihi!!

Vad gäller min bok har jag inte kommit någonstans idag. Trodde pennorna äntligen skulle komma idag men vi fick ingen post idag alls! Inte ens reklam som vi får typ VARJE DAG känns det som! Å på tal om det måste vi bara sätta upp en lapp där det står INGEN REKLAM TACK, förutom Ikea tidningen hehe!!!

Så imorgon måste fan mina pennor komma tycker jag! Har väntat länge nu och VILL ha dem NU!! I övrigt idag så har jag och Lucas varit själva hemma då Charlie är iväg och leker med sina killkompisar och spelar warhammer!! SÅ nu har Lucas sovit i en halvtimme! Å jag sitter och myser här med en kopp te (som dock hunnit ta slut redan)!!

Jag har även glömt att berätta att jag glömt min kamera i Kristianstad hos vänner där så därför har jag inte haft några bilder i senaste inläggen! Men ajg har faktiskt fotat med mobilen idag så här kommer några bilder på Lucas!!

Lucas vill sno telefon
Lucas är förtjust i skyltfönstret!
Lucas bara älskar att gunga!

Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar: