söndag 5 december 2010

Gårdagens Myskväll

Igår så var vi som sagt hemma hos Ricard och Josse! Det var riktigt mysigt, första gången jag var där hemma så gick ju runt och såg mig omkring så jag visste vart allt fanns! Jätte fin lägenhet hade dem och mysig inredning! Marcus och Matilda var också inbjudna så vi gick dit tillsammans med dem. När vi kom dit så var Josse ny duschad och hade inte hunnit riktigt så långt som hon ville innan vi kom, men det gjorde ju inte oss något! Vi bryr oss inte hehe! Sen i samma veva som vi kom så kom Ricard också hem med sin bror! Så då fick vi träffa honom också! Hans tåg var typ försenat så han skulle åka en timme senare så det var mest en snabb visit! Men trevligt det också såklart! När alla var samlade och så, på börjades maten - vi skulle äta Tacos! MUMS! Kan ju inte bli bättre :D

Ricard, Josse och Matilda ställde sig i köket medan vi andra gjorde annat! När maten sen var klar dök i stort sätt alla in i all mat och helt plötsligt hade alla ätit minst tre stycken var!! Där stannade jag upp iaf men många av dem andra åt två tre stycken till!!

Kvällen följdes av kaffe, singstar och gäster med vilda gester!! Super trevligt hade vi!! Å vi får lätt göra om det snart igen! Vi kom även att snacka om att vi skulle ha pulka race här i hbg så om det blir verklighet så får ni hålla koll på min blogg så ni blir uppdaterade! För då är det bara att dyka upp hehe!

Bjuder på lite härliga bilder från kvällen också!






Ha de bra Ciao Bella! Ps: And Yes im BACK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar