söndag 12 december 2010

Mys mys

Jaha, då var denna dagen slut och nästa påbörjad! Sitter uppe sent ikväll för jag har suttit och hållt på med en karaktär till min barnbok som jag är riktigt nöjd med faktiskt! Blev super bra när han fick starka färger och mer uttryck!! Har varit en rätt mysig dag men jag har mest varit fast i att rita massa figurer idag!! Har två vänner nu som jag ska sitta och rita med hehe så förhoppningsvis hittar jag något nytt och kul till mina böcker!!! Jag ska iaf bjuda på en bild utav en av mina karaktärer som nu är "livs levande"!

Imorgon kommer mina föräldrar hit och då ska vi ha en bak dag för att göra lussekatter och annat jul gott till julafton! Ska bli kul att göra något annat! Ska självklart ta bild på alla godheter så ni kan få se det! Nä, sängen har kallat på mig i två timmar nu så är väl dags att lämna datorn och gå och lägga mig inne hos mina pojkar!!

Ha de bra allihopa! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar