lördag 25 december 2010

Julaftons firandet

Igår var det ju Julafton och då var mina föräldrar hos oss! Vi kollade kalla, delade ut julklappar och åt god mat!! Så nu vill jag självklart dela med mig av vad jag fick för fint! Så här kommer bilder:
Så här såg jag ut på Julafton!!
Här är lilleman bland mina julklappar! Fick 5 par strumpor,
jag fick en locktång, högtalare,
ritplatta till datorn, mugg med texten "till min kära mamma"
av Världens BÄSTA Becca fick jag 30 dagars gratis träning på träningsakademin
vi fick god jul kort från Mulle! Det bästa någonsin!
av älsklingen fick jag en scrapbooking album
som jag nästan fyllde direkt!!
Fick även en magic 8ball av Matilda! Super kul!!
Riktigt nöjd med allt jag fick blev jag! Tack alla underbar vänner och familj för denna underbara jul!! Idag har vi även varit och firat jul hos mina svärföräldrar å det var mycket trevligt! Vi fick lite pengar å ha kul för och jag fick en fin tröja, men den ska bytas till en annan så visar den senare! Imorgon ska vi hem till min syster och fira jul där!! Så vi är i full gång!! Mysigt!! Nä, nu ska göra annat! Vi hörs!!
Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Det ska bli så skoj när du bestämmer dig för att testa månaden på akademin, tänk på att välja rätt, du anar inte hur mkt vi ska träna den månaden :P Och äta rätt :D

    SvaraRadera