onsdag 15 december 2010

Min bok!

Eftersom det varit några som varit nyfikna på min bok om Piraten Nellie så tänkte jag nu bjuda på en bild på hur hon ser ut! Ni får den dock i svart/vitt så att jag inte avslöjar för mycket om hur hon ska se ut när hon är klar! Ska först skaffa ett par pennor som ska vara riktigt bra för detta! Har fått lite bra tips utav en annan bloggare! Så tack för det!! Alla bra tips är uppskattade!!

Är även på väg att skriva ännu en bok! En för de ännu yngre barnen!! Så denna boken är lite lättare läst än Piraten Nellie. Den handlar om en flicka som gillar kläder i alla dess färger!
Men det är allt jag säger just nu!! Vi får se hur det går för mig! Ska ut och jaga pennor idag iaf var det tänkt!!

I övrigt så har det gått och blivit två plus grader där ute så någon snö får vi nog inte se än! Men vi hoppas på att snön tittar tillbaka tills julafton iaf!! Hoppas hoppas!!

När vi sen kommer till lilla Lucas så håller han på och springa runder här hemma och pratar på sitt google språk!! Det låter seriöst som han säger google google google typ om och om igen! Svårt att förklara men gud så roligt det är att lyssna på! Han säger givetvis annat babbel också men google är roligast! Nä, nu ska jag ta och börja röra på mig!

Ha det bra! Ciao Bella

3 kommentarer: