torsdag 23 december 2010

Migrän i den värsta sorten!!

Usch, vilken migrän jag hade igår. Jag fick så ont i huvudet att min syn blev suddig, kroppsdelar på min somnade och mitt tal halvt försvann i tio minuter :S Det var inte alls kul! Så igår låg jag tills sängs hela dagen. Pappa kom upp här och höll mig sällskap ett tag så det var skönt. Alltid mysigt tycker jag när en förälder tar hand om en om man mår dåligt! Men han fick sen åka iväg igen och hjälpa mamma som hade fått punka på bilen. Så det var ju mindre kul! Jag gick och la mig vid åtta igår och gick upp nu imorse! Så har verkligen varit dålig!!

Idag mår jag bättre, men huvudvärken befinner sig fortfarande mitt inne i huvudet känner jag! Så hoppas att den ska försvinna helt snart!! Jag ska ta och äta två till eeze tabletter då jag fick äta 6 stycken igår för att de ens skulle hjälpa något alls!! Men det hjälpte först när jag somnat!!! Det är ju migrän tabletter för er som inte känner till dem! Men på den sortens migrän jag har fungerar dem dåligt!! Men värt att försöka iaf! Så nu ska jag gå och vila lite och ta två tabletter till!!

Vi hörs!! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar