tisdag 21 december 2010

Glömde bort igår!

Igår glömde jag helt bort att skriva om min dag!! Jag var så upptagen att befinna mig i min egen lilla värld av pennor och ritningar så jag glömde bort att lämna några rader här!!

Jag väntade ju på mina pennor igår men jag fick aldrig några!! Så hoppas som en galning att de kommer idag så jag kan börja göra klart min bok!! Jag har ju skrivit en till bok nu! Jag vet här kommer böckerna som i ett hela tiden. Men det är lättare att skriva böckerna än att illustrera dem! Men så är det väl! Tar ju inte bara en dag för att bli klar med en bok! Så vi får se vad posten kommer med idag!

Min man gjorde scones igår och har nu gjort det igen! Så nu är dem i ugnen och vi bara väntar på att de ska bli klara! På tv går Days of our lives och Charlie sitter som fast klistrad hehe! Lite kul att han fastnat för det!!

Lucas springer runder som vanligt och har redan irriterat sin pappa idag! Men jag tycker fortfarande han är söt och underbar hehe! Men alla har vi våra stunder!!

Nu är det bara 3 dagar kvar till Julafton och jag längtar som en TOK!!!! Ska bli så kul att se familjen öppna paket och mysa under julen!! Hur ska ni fira jul i år?? Själv ska vi vara här hemma och mina föräldrar kommer hit! Så det blir vår första riktiga jul!!

Men vi hörs mer sen! Ha de bra Ciao bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar