torsdag 16 december 2010

Jaha, det höll länge!

Ja som jag skrev i ett tidigare inlägg så var snön på väg bort och vi hade inte fått ny snö på kanske en vecka nu. Men så idag kom snön tillbaka! Så hur har vi snö täckt igen! Super mysigt, men är bäst när man får stå inomhus och titta på det. Annars är det ju svinkallt ute för det mesta. Nu ligger det dock på 0:an och inte jätte jätte kallt kanske men ändå.


Det blev inget Väla besök idag, jag har istället suttit och jobbat med mina böcker. Inte jobbat så mycket som jag önska att jag hade kanske men jag längtar efter mina pennor och har inte riktigt inspiration att börja förren jag fått hem dem. Är lite rädd för att jag måste skaffa nytt papper att rita på bara så vi får se hur pennorna beter sig på mina papper!! Bjuder förresten på en bild av hur Lucas somnade hos mig idag! Sötnos!


Har även fixat någon julklapp till idag!! Så nu kan jag nog med 100% säkerhet säga att jag är klar! Ska kolla över en present till bara om hur jag ska göra med den. Jag vet låter konstigt men kan ju inte säga mer här om personen i fråga läser min blogg. Så, så får det va! Men jag måste säga att jag verkligen är nöjd med årets julklappar! Förra året blev det typ inga julklappar då vi hade fått Lucas precis då och det mest blev fokus på honom. Men han var självklart en super bra julklapp! Men jag älskar julklappar så jag är glad över att jag fått handla julklappar i år!

Längtar som en tok till den 24e! Inte många dagar kvar nu! 8 dagar kvar! Kan ni fatta de?? Följer ni julkalendern på tv?? En av de bästa på länge måste jag säga! Jag och Lucas sitter fast klistrade varje kväll hehe (ja för inte kollar vi på morgonen inte).

Nä, de var väl allt för idag! Vi får se vad morgon dagen för med sig! Ha det bra kära vänner så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar