tisdag 28 december 2010

Besök av tjejerna!!

Idag då har jag haft besök av världens bästa tjejer! Magdalena och My!! När dem kom hit hade vi precis blivit klara med vår middag så då blev det mat laget runt!! skinkstek och rotfrukter med sås! MUMS!! Till det hade vi så klart julmust!! Efter maten så började vi planera vår meny inför nyår! Ja, kanske lite sent ute men bättre sent än dåligt!!!! Haha!! Så nu är nyår planerad och imorgon blir det väl att inhandla allt!!





Ska bli så kul att fira nyår i år! Vi är tre par som ska ha tre rätters middag tillsammans och vi är från olika ställen av världen. Först har vi då mig och Charlie och vi är ju svensk och svensk/dansk. Sen har vi My och Maina svensk och Kenyan. Å sista paret är Magda och Aneek som är svensk och thailändare!! Lite kul!! PLUS att jag och Charlie har barn, Magda har barn på väg och My är inte gravid eller har barn. Så vi är ett par av varje just nu!! Super kul - tycker jag!!

Så när vi väl var klara med planeringen ikväll så prata vi bara massa skit och umgicks!! Sen bestämde jag och Magda "dejt" på torsdag om att ses på Väla och leta efter nyårs klädsel!! Så får hoppas där finns något fint och billigt till oss!!! Vi kanske kan hjälpa varandra att hitta något :D

Nä, nu ska jag fortsätta kolla på Pirates of the Caribbean på 4an! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar