fredag 17 december 2010

Min bok, sällskap avslutat med Lucas mys!


Idag har jag hållt på med min bok som vanligt! Fick en lapp om att jag hade något att hämta på posten och trodde det var mina pennor! Men det var det inte :( Så en mycket besviken Bella vandrade hem igen utan sina fina pennor :( Men fick iaf fint väder!!


Mitt på dagen & Solnedgång!

Lite efter fyra tiden kom Josse hit och vi satt å snacka skit och drack gott te! Super mysigt! Lucas var också med men han somnade efter en liten stund!! Sen när klockan blev lite över fem så kom Matilda också på besök och vi satt nu alla och drack te och snacka skit! När vi snackat och nog blivit lite högljudda så vaknade ju Lucas igen och då var det bara mamma som gällde! Han fick välling och sen var han mer glad igen!!

När dem sen gått och Charlie och Marcus varit här och vänt för att sedan dra iväg på lajv så kollade jag på Elf på tv tillsammans med Lucas. Nu håller jag dock på att göra lussebullar. Det är första gången jag gör dem helt själv (tro det eller er) så jag hoppas dem blir bra!! Det står att det ska bli ca 50 st av dem! Men det tror inte jag det blir! Då får man göra små lussebullar. Å vem vill ha en liten lussebulle??

Imorgon är det tänkt att vi ska till Kristianstad på Julmiddag hos vänner där. Vi är fyra par och Lucas så det ska nog bli super trevligt. Jag hoppas bara att tågen går som dem ska så vi kommer fram! Nu måste jag dock börja förbereda mina vörtbröd, då jag ska ha det med mig imorgon!! Annars får jag väl köpa ett par bröd! Nä, nu ska jag ta en kopp te och en huvudvärks tablett!

Vi hörs Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar