torsdag 19 augusti 2010

Kräftskiva, besök och mamma/son mys!!

Först och främst vill jag bara berätta att vi var på Kräftskiva hos Becca och Fredde igår och tänkte visa lite mysiga bilder där ifrån!!

Här har vi Mowgli som de lånade denna veckan!
Fredde med Lucas
Charlie, Lucas och Becca!
Lucas och Mamma innan vi skulle åka! (ser ni alla fyra tänder)
Det har varit en ganska lugn dag idag! Pojkarna har som vanligt tagit sin förmiddagsvila och då passa jag på att ta ett härligt bad! Sen var det bus på hög nivå med Lucas. Både jag och Charlie busa massor!!!! Vid fyra skulle Charlie iväg på träning inför sin riddar grej så då blev det Lucas och jag! Vi gav oss ut för att hämta bläck som vi beställt till skrivaren - dyrt det ska vara för att prata om det - sen gick vi inom pistachia för att jag skulle köpa lite nyttigt godis! Dvs nöt blandning som jag gillar där!! Gick på hela 6,50kr! Mycket dyrt ;)

Sen när vi kom hem så fick lilleman mat och sen var han super trött!! Vilket jag märkte att jag också var! Sen när vi vakna så kom Barbro och Hannie på besök vilket var trevligt! Dock kände jag mig som en zombie lite gran och det tog en stund för mig att vakna till!! Det blev så klart massor med bus när de var här! Farmor och faster är ju busigast i världen!!

Nu på kvällen så har Charlie kommit hem igen och Lucas skulle sova men han var inte helt trött än! Så han fick vara uppe lite till och jag ska ta mig en kopp te! För det förtjänar jag nu tycker jag!!

Lilla klättrar Lucas nu ikväll!




Nä, ni får ha de bra så hörs vi! Ha de Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar