torsdag 5 augusti 2010

Att bada eller inte bada?? Det är frågan!

Usch tidig morgon! Ja, då var vi igång igen med att vara uppe tidigt på morgonen!! Charlie ska vända dygnet nu igen då han ska jobba natt hela helgen!! Så Charlie är uppe när vi lägger och det innebär att när Lucas vaknar tidigt på morgonen så måste jag gå upp med honom!! Men jag kommer nog snart gå och lägga mig med Lucas igen för att försöka sova en stund till!!

Lucas sitter just nu i sin hage och busar med sina leksaker och pappas skärp som han älskar att tugga på!! Själv sitter jag här och har vad som känns som tunga ögon med grus i! Jätte mysigt! Än så länge så har vi inget planerat idag men fundera på om jag skulle ta Lucas med mig och bada lite på simhallen idag! Enda dilemmat är hur jag duschar av honom efter badet då det inte finns baby madrasser att lägga honom på i denna simhall då den inte är gjord för barn som inte kan gå egentligen!! Så vi får se om jag orkar trixa! Annars hittar vi nog på något annat!

Har förresten bokat in en Tupperware Party här hemma hos oss den 14 augusti! Så om ni inte fått en inbjudan och ändå är sugna på att komma så hör av er!! Det är kl 14 och vi bjuder på lite mat i form av korv och bröd! Mums mums (å passar inte detta kan ni ta med eget HA)!!

Men vi hörs säkert! Så ha de bra! Ciao Bella


2 kommentarer: