torsdag 12 augusti 2010

Hälsobesök och parkbesök!

Ja då var jag och Lucas på hälsobesök idag för att kolla att allt stod rätt till!! Vilket det gjorde! SKÖNT! Kollade längd och vikt som vanligt och nu väger han 9,5kg och är 74lång! Han hade vägt mer tydligen om han inte var så aktiv hela tiden! Men barn blir jätte aktiva på golvet precis innan de ska börja gå tydligen! Så det tyckte jag var roligt att höra! Så han är på G!!!! Sen var hans hörsel finemang och blicken med!! SUPER!!

På hälsobesöket så fick vi även en lapp om vad man skulle göra om barn stoppa i sig vissa saker men även en lapp till biblioteket för en gratis bok så efter hälsobesöket stack vi ner till biblan för att kolla in vad det var för bok!! Det var en bok vi redan fått, men vi tog en till! Den kan ju gå i sönder eller så har vi någon annan som behöver en hehe! Efter biblan gick vi till lekplatsen där och gunga lite! Så mysigt och det avslutade vi med en lite yoggi!! Mys! Sen for vi hem igen!


Väl hemma lekte Lucas en del tills han blev trött och då var det vaggning i mammas knä och sen bar jag in honom i sin säng! Så nu har jag haft en stund för mig själv och om ca en halvtimme så kommer Maggan på besök!! Så nu måste jag sluta!! Men ha de bra alla! Ciao bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar