måndag 2 augusti 2010

Min son, besök och Tupperware!

Jaha det senaste om Lucas då! Vad tror ni inte denna lilla kille börjat göra idag . . . jo han har börjat gnissla tänder! Vi hade varit i affären innan idag och handlar och när vi kom hem höll jag honom och då hörs det precis som att han tuggar på något och jag funderar ju på vad han håller på med! Kollar på honom och märker att det är tänderna han gnisslar med! Hans 3 tänder! Den fjärde är dock på väg!


Sen har vi som vanligt haft besök av Marcus (följ av Matilda lite senare såklart)!

Men en stund efter Marcus kom hit så skulle jag iväg till tupperware möte där vi fick veta lite vad som gällde för kommande veckor även få lite prisutdelning för hur bra ens lag låg denna veckan och hur duktigt man sålt i förra veckan! Så jag fick iaf två fina priser!! Inte helt fel!!

Nu är jag iaf hemma igen och är mega trött så ska snart nanna kudden!!
Men ha de så bra så hörs vi snart igen! Boka gärna in Tupperware party med mig förresten!! Många fina erbjudanden nu framöver!! JAG LOVAR!! Hör av er!
Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar