söndag 8 augusti 2010

Model dag på Turning Torso!

Ja, nu har jag varit där igen! Men denna gången med tre super duper tjejer!!

Vi skulle vara där kl 14 idag så det var vi! Vi är då - jag, Magda, My och hennes trevliga kompis Charlotte även kallad Lotte! När vi kom dit registrera vi oss och blev sminkade! Detta tog inte så långt tid utan vi var klara ganska snabbt! Ja, alla tre tjejer var klara innan mig dock men ändå! Innan min make up artist hade sminkat klart mig så frågade hon om hon kunde få mina bilder sen för att använda till sin portfolio (jätte skoj ju) vilket jag tyckte hon kunde! Skulle jag ändå inte köpa några foton så kunde hon ju använda dem till något bra!! Alltid kul när sånt händer! Så fick skriva på papper och allt så att hon fick lov att ta dem till eget bruk!!

Så här blev jag sminkad iaf!!
Visst blev jag snygg ;)


Sen satt vi och vänta å vänta å vänta å vänta! Sen vänta vi lite till å lite till! När klockan sedan var ca 17 så fick My och Magda äntligen gå och fotas! Jag och Lotte fick vänta! Halv sex så kom dem ut igen och vi fick vänta ytterligare! Lite i sex var det vår tur! Sen i slutet så fotades alla! Klockan blev mycket och helt plötsligt var den tjugo över sex och vi var klara! Jag var dock tvungen att dra hem då för att ta hand om Lucas så Charlie kunde jobba!! Inte kul! Fick inte se några bilder alls :( Men men vad gör man inte när man är småbarns förälder! Nu är det iaf dags för mig att sova! Lilleman sover redan och Charlie är på jobbet! Tråkigt att han är borta om nätterna! Men å andra sidan tjänar han ännu bättre då!!

Godnatt alla så hörs vi! Ciao Bella


1 kommentar:

  1. Köpte du inga bildet då? Men det är skoj att bli sminkad också :D Vi får åka och sminka oss och fotas sen ut och dansa och dricka drinkar ngn kväll :D

    SvaraRadera