torsdag 26 augusti 2010

Praktik besök och mys!

Det är så tråkigt när vänner till en inte mår bra! Då vill man helst försöka hjälpa dem och vara där för dem! Men det är inte alltid så lätt! Speciellt inte när man knappt träffas eller bor en bit ifrån varandra! Sen är det inte så lätt heller om man knappt pratar med varandra! Ibland blir saker kanske inte som man tänkt sig men då får man försöka göra det bästa av det!!

Idag har jag iaf varit och besökt min praktik plats som jag ska börja på v37! Ska bli kul att komma ut på fältet samtidigt som jag hellre hade spenderat den tiden hemma med min familj!! Jag hoppas bara att Charlie kommer ha den tid som behövs för att ta hand om Lucas dessa fyra veckor jag ska vara borta, för det har jag ännu inte fått något riktigt svar på!! Men får väl fråga honom igen!!! Alla där som jag möte verkade trevliga iaf och det är väl dags att börja komma igång med sin planering till de veckorna!! Så man ligger lite förre och inte behöver tänka en massa de veckorna utan bara göra!!

Imorgon ska jag och Lucas hem till mina föräldrar och vara där över helgen! Kan inte helt gå in på detalj vad som händer än (även om jag vet det själv) så berättar det efter helgen!! Men kul ska det bli!! Ska så klart försöka vara duktig med att ta massa bilder som jag alltid gör!

Nä hör ni, nu är det snart dags att sova! Vi har sett G-Force nu ikväll! Lite rolig film och definitivt annorlunda!! Men trevlig! Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar