tisdag 24 augusti 2010

Har en massa tankar som går igenom mitt huvud just nu! Är en del saker i mitt liv som jag inte alls har lust att fullfölja just nu och jag känner pressen på mig att jag måste!

Men jag har även roliga tankar i huvudet! Så som Lucas, hur stor han börjar bli och att han faktiskt snart både fyller 1 år och ska börja på dagis!! Ska bli så kul att få gå med honom ditt men även att hämta honom!! Hoppas bara att jag kan göra det ofta fast jag kommer plugga på heltid på andra sidan Skåne!

Sen som många av er vet så är jag ju Tupperware konsulent och har nu letat länge efter att få tag på folk som är intresserade av att köpa lite varor av mig! Men än så länge känns det inte så lätt! Visst jag fick sålt mycket i början men jag vill ju att detta ska fortsätta så jag kan tjäna lite extra pengar!! Så hoppas att min tur vänder snart så jag får in lite mer partyn!!

Jag letar ju även andra extra jobb för fullt! Jag menar kan man så kan man och för vår del så vore det super kul att kunna höja vår levnads standard!! Så vi kan köpa vad vi vill och så utan att tänka på vad pengarna måste gå till först!

Ja, mycket som kretsar runder i mitt huvud! Mina pojkar sover fortfarande efter att ha varit uppe (L-1½ timme å C-10min) en liten stund! Så får se om de vaknar snart! Nu ska jag iaf slänga mig i duschen! Så ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar