tisdag 24 augusti 2010

Mys och Bad

Idag har det varit regn nästan hela dagen så därför har vi myst inomhus och lekt massor!!

Då Lucas verkade behöva aktiveras på ett eller annat sätt så bestämde vi oss för att gå ner till simhallen och bada lite! 31 grader var det i vattnet så det kändes super trevligt! Det var jag och Lucas som badade och pappa var med som åskådare och hjälpare när det kom till att klä Lucas och annat medan jag gjorde detsamma! På så sätt gick det ju mycket snabbare att bli klar efter och före badet!!



Super mysigt iaf! Sen såg jag färdigt på Nanny McPhee idag och jag tyckte den var bra men ettan är helt klart bäst! Men så brukar det vara!! Nä nu ska jag sova för är super trött! Ha de bra Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Mysigt :) Super härliga bilder. Vi får nog ta och följa med någon gång :)

    SvaraRadera
  2. Ja vad roligt absolut att ni ska följa med! Det är super mysigt!! Kram

    SvaraRadera