söndag 22 augusti 2010

Tupperware Mini Jubilee!

Idag har jag och Hannie varit på Mini Jubilee i Malmö! Detta var ett typ av möte där vi hörde om alla nya grejer som skulle komma så som erbjudande både till värdinnor och till konsulenter! Sen var det även MYCKET prisutdelning till konsulenter och Team leders som varit duktiga på att sälja! Så för oss som inte lyckats vara så aktiva var inte detta super roligt!! Men vi fick fika i pausen och varor när det var slut! Så slutet gott allting gott! Sen hade jag och Hannie en rolig stund på vägen hem! Bland annat en som involverade att springa till tåget i högklackat!! Inte super kul! Men det är något som nog de flesta kvinnor gjort!!

Det var kul att umgås med Hannie iaf och det vill jag absolut göra oftare! Men kanske då göra något som vi tycker är roligare än att sitta på ett möte i 3 timmar!! Vi är mer för att aktivera oss!! Men nu har jag iaf fått nya katalogen med Tupperware produkter så är ni sugna på att ha en demonstration hos er, av mig, så hör av er!! Ni skulle göra mig en stor tjänst!

Mina älsklingar var i Ängelholm idag och mös med farmor så deras dag var nog lite mer kreativ! Nu sover Lucas iaf och jag ska äta lite scones som älsklingen gjort! Sen vill jag titta på Nanny McPhee and the big bang!! Film nr 2 med Nanny McPhee!! Har ni inte sett någon av dessa så rekommenderar jag er att se dem!



Jag kan även berätta att Lucas idag blev hela 9 månader gammal å att jag och Charlie firar 21 månader tillsammans! MYS!! Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar