måndag 30 augusti 2010

Lek, film och mys!!!

Dagen har varit så här: stannade kvar i sängen lite längre imorse då Lucas kom in och la sig hos mig igen (pappa la honom hos mig) då han var trött igen! Vi sov en stund till och Charlie kom in och sa att det fanns scones!! MUMS! Upp gick vi då, ja Lucas vaknade ju när vi skulle gå upp, och frukost blev det tillsammans med "Days of our lives"! Gammal klassiker som vi nu (ja tro det eller ej) följer varje morgon haha!!

Efter detta så kollade vi på True Blood och Lucas blev trött så han fick gå och lägga sig en stund - varpå Charlie somnade med honom och jag gick ut till datorn! Lite senare kom Tupperware gubben med min beställning - han ringer och knackar på varje gång så blir alltid så rädd över att lilleman ska vakna om han sover när han kommer - men idag gick det hur bra som helst, det var bara Charlie som vaknade hehe!!

Lite senare på dagen bestämde vi oss för att det var dags att dra ner till GA park för att låta Lucas gunga lite och annat skoj som man kan göra i parken!! Det var super mysigt och Lucas blev super trött!!!

Här kan ni se allt vi gjorde, jag gjorde också detta men fanns ingen bild på mig och Lucas tyvärr! Men kan bjuda på en film!!





Efter det så var det mat i magen på lillgosen och sen var det natti natti för honom då han var super trött!! Själv gjorde vi middag med super goda pannbiffar och potatismos med Lingon såklart!! Till maten såg vi då Eureka som är en superbra serie där det händer massa konstigt HELA TIDEN!! Å såna serier älskar ju jag och Charlie så det var precis i vår smak!! Två avsnitt blev det! Första avsnittet var 1½ timme långt så det blev som en hel film sen var nästa bara 42 min så inte lika farligt men jag skulle lätt kunna se ett avsnitt till!!

Snart blir det väl läggdags för oss också! Så jag hoppas ni också haft en bra dag! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar