tisdag 17 augusti 2010

Lucas rum, mys och tandlagning!

Igår så hände det inte jätte mycket! Eller iaf kändes det inte som de! Lucas och Charlie sov ganska mycket under dagen så jag var bland annat på ÖB och på Bokia! Jag hade dock en stund med Lucas igår då han började skratta en massa och ska bjuda på ett litet klipp som jag spela in!!

Jag fick även upp ännu en figur på Lucas rum igår! Tycker det är super kul! Så den bilden bjuder jag på här!! Det är kul att ha hans rum som hobby just nu! Kunna gå in där och ta en stund för sig själv och vara lite kreativ!! Har hittat färg till hans rum nu! Den gröna färgen som jag ska ha där inne! Behöver ha lite olika färger till de figurerna som jag ska måla men vet inte riktigt vart jag ska hitta små färger som typ 1 liters burkar eller halv liters burkar!! Men de kommer väl dyka upp!
Idag så vet jag inte helt vad som stå på dagordningen men Charlie har typ inte sovit inatt! Han har sovit en timme ca men visste inte själv varför han inte kunde sova! Sen ska han snart iväg och laga ett hål då han fått hål i en tand!! Inte alls bra! Klant!!!! Så vi får se hur det går! Just nu duschar killarna tillsammans så det är alltid mysigt!

Annars så blir detta säkert en lugn dag!! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Jo jag förstår varför du inte vill tillbaka och plugga klart men man måste ju ha en utbildning nu för tiden för att få jobb så jag känner att det är värt det =)

    SvaraRadera
  2. Jag vet att det inte är bra att röka under graviditeten, Det är inte bra att röka överhuvudtaget. Men har man rökt nu i 13 år (snart 14) så är det lite svårt att lägga det till sidan, Jag försöker så gott jag kan iaf. Rökade dom 6 sista månaderna jag var gravid med Amanda, Har rökat under hela denna graviditeten, bortsett från små avbrott lite då och då, Då jag inte kännt ngt behov av att röka elr kännt ngt sug efter cigg ... Kram

    SvaraRadera