onsdag 11 augusti 2010

Usch att vara mamma alltså!

Jag å Lucas bada här om dagen!! Älskade badanka!
Lucas i sin "hopp"gunga!! Ny designad av oss hehe!

Ibland har det sina dagar då man inte alls tycker det är lika kul som andra! Nu är jag i stort sätt hemma med Lucas varje dag och natt själv då Charlie jobbar natt och han sover på dagen! Vi ses i en timme om dagen känns det som! Inte kul alls! Nu har jag iaf lyckats lägga lilleman hoppas jag och ska snart sova jag med! Tänkte bara få lite egen tid med en kopp te och Choklad! MUMS!! Får se om jag lyckas!! :D

Imorgon ska vi till hälsobesök iaf så då kanske jag har något kul att berätta! Men detta var allt för nu!! Ha de bra å sov gott alla! Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Förstår att livet förändras en hel del när man får barn. Men det är ju ett val man själv gör och som man måste anpassa sig efter på bästa sätt. Tycker du kämpar på bra gumman! Puss

    SvaraRadera
  2. Räddningen för mig att gå hemma och få en social tillvaro var Öppna förskolan. De borde öppna till nästa vecka. Kan varmt rekommenderas. Har 2 i min kommun, gick på båda. Skoj för mig och skoj för Zelda

    SvaraRadera