onsdag 25 augusti 2010

Mys på mys!!

Ja då har ännu en dag passerat och idag har vi haft en mysig dag! Vi började vår morgon med samma vanliga bråk med Lucas (rättare sagt Lucas bråk med oss)! Då han alltid brottas över oss på morgon och kryper runt - så klart!! Vad skulle han annars göra :P När vi väl vaknat till så gick vi upp och började planera dagen!

Lucas första ego bild!
Det vi kom fram till var att en tur till Charlies farmor var precis vad man kunde göra en blåsig dag som denna! När vi väl vara klara med frukost och allt så hittade inte jag min plånbok! Letade igenom hela lägenheten men fann den inte!! Så vi funderade vart den kunde vara och kom fram till att jag nog glömt den på badet när vi var där här om dagen! Så ner sprang jag och förklarade utseendet på min plånbok och tack gode gud så fanns den där!!! Allt var kvar! Tur eller vadå!! Så for vi iaf vidare till Ängelholm!

Lucas å mamma mys!

Väl där fick vi underbart god middag och vi fick även nöjet att träffa Barbro och Hannie en stund, tills de skulle vidare hem! Sen fick vi även lite te och kaka! Typiskt att få hos farmor Else!! Sen tog lilleman slut så då var det bara att bege oss hem! Han somnade en stund hemma hos Else och sov vidare lite i vagnen tills han på tåget var hyfsat pigg igen!! När vi kom hem var han dock lika trött igen och somnade i fallet mot kudden nästan!!

Resten av kvällen har vi myst, kollat Fångarna på fortet som vi gjort nu varje dag och ätit middag!! Vi fick även tekakor av farmor Else så jag har fått i mig 3 såna redan! GOTT! Men nu ropar sängen på mig och jag tycker att det är bäst att svara!! Så sov gott alla å ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar