lördag 21 augusti 2010

Lucas rum!!

Ja som ni kanske vet så håller jag ju på att fixa Lucas rum! Med lite hjälp från Becca! Men än så länge så har jag ritat upp figurer ur Tiny Toons på hans vägg och dessa är de figurerna jag fått upp!!

Calamity Coyote - Drulle Gråben
Fifi La Fume - Fifi Odeur
Li'l Beeper - Hjulle Hjulben
Dizzy Devil - Pelle Propell
Babs Bunny - Siri Sprätt

Det var dessa figurer jag ville ha upp, men nu när alla äntligen är uppe så fanns det ett litet mellanrum mellan två figurer så funderar på att rita upp en liten figur också! Vet bara inte vilken jag ska ta än! Men funderar på en figur som heter bookworm! Ja, nu när figurerna är uppe iaf så kan vi snart börja måla dem vilket jag tycker är super kul! Dock måste vi först röja ur rummet så det är tomt! Men det är steg 2!

Nä, nu ska jag sova då klockan börjar bli mycket för en småbarns förälder som jag!! Ha de bra! Ciao bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar