tisdag 17 augusti 2010

Ingen dålig tand å mys

Ja, det visade sig att det inte var något hål i Charlies tand! Det var en visdomstand som tryckte på andra tänder som gjorde att det kändes som värk i munnen! Så det vara bara bra! Han fick lite råd och lite fluor sen var det hem igen! SKÖNT!!

Utöver det har vi myst idag och Charlie har inte mått bra och varit sliten! Så jag och lilleman har spenderat mycket tid ihop idag!! Han har även passat på att bada och vara allmänt störig mot oss! Vi var även nere i affären idag och handlade lite! Behövde bla kräftor till "mini kräftskiva" som vi ska på imorgon hos de söta paret Becca å Fredde! Ska bli mysigt värre! Men nu är det dock dags att nanna kudden tänkte jag!

Mina pojkar sover sen snart två timmar sen och det borde kanske jag också men fick lite att göra på datorn plus att det var bra film på tv! Som dock sluta för kanske 30min sen haha!! Nä bjuder på en super rolig bild (tycker jag)!! Godnatt på er! Ciao bella

Snacka om att sätta sig på pappas huvud HAHA! Ja, vad gör inte en liten människa för att få uppmärksamhet! Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar