lördag 14 augusti 2010

Bara vara jag idag!!!


Idag känns som en bra dag!! Jag är själv hemma just nu! Lilleman och Charlie är hos farmor och farfar! Så nu håller jag på att fixa till här hemma! Fixa ihop grejer som ska säljas på loppis imorgon! För jag och Becca ska stå där imorgon om vädret tillåter det! Så nu har jag hög musik på och går runt i min egen värld för en gångs skull! Älskar denna lilla tid jag kan ta för mig själv nu!

Senare idag så kommer mina föräldrar hit med lite saker jag kan sälja på loppisen sen ska vi på bio och se Karate Kid!! Super mysigt! Vi ska även hinna äta middag innan dess! Antagligen på Phuun Thai! Mitt favorit ställe! Dem har super god friterad kyckling!! Ahh, ja detta kommer iaf bli en super bra dag! Jag känner det på mig!!

Nä måste sluta nu! Snart kommer föräldrarna! Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar