lördag 7 augusti 2010

Mys med mina töser (och lilleman såklart)!!

Idag har jag och lilleman varit på picknick med My och Magda! Vi träffades på stationen och tog oss vidare till Kärnan där det blev picknick bredvid en liten damm! Denna damm skulle Lucas självklart doppa fötterna i! Vad vore en picknick utan fotbad hehe!!
När Lucas sedan blev för uttråkad blev det en tur i vagnen! Då min lilla snubbe var super duper trött så somnade han i vagnen, vilket han aldrig brukar göra annars!!
Så då begav vi oss bort till mina kvarter för att jag skulle kunna ta med Lucas hem så han fick sova! Men tyvärr vaknade han precis innan vi skulle gå in genom dörren och har varit uppe ett tag nu och fått mat med mera! Så nu ska vi nog testa natta honom igen!
Snart kommer farmor och farfar hit och ska mysa lite med Lucas! Charlie är där hemma nu och ska hämta lite grejer! Så dem kommer alla hit sen!! Nä nu måste jag ta lilla Lucas som står och är jätte ledsen i hagen!!


Ha de bra! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar