tisdag 31 augusti 2010

Sista dagen på Augusti gick till såhär!!


Idag har vi haft en mysig dag! Jag och Lucas har sovit extra tillsammans idag!

Sen hade vi Marcus och Matilda på besök och jag hängde med Matilda till Claes Ohlson! Hon skulle fixa lite där och jag hittade en Micki lära gå vagn! Super fin och endast 200kr! Inte alls fel!!

Så när vi gick tillbaka så gick jag och möte Charlie och vi gick ner till Oj för att handla lite! Sen när vi kom hems å montera jag ihop hans vagn och Charlie packa upp!! Sen gick det undan som tusan här hemma! Dock ramlade han med vagnen när han lyckades svänga med den så han fick en liten smäll vid ögonbrynet! Han blev lite ledsen också var han trött på det så han fick gå och nanna en stund!!

Sen kom Jana och Jens på besök å de hade så klart deras lilla Bobo på 5 månader med sig! Lucas blev super nyfiken på Bobo och ville bara klättra på honom! Men det fick han ju inte min lilla sötnos. Bobo var helt bedårande iaf och det var kul att äntligen träffa honom på riktigt!! Å inte bara se honom på bild!

Vi åt jätte god middag och jag använde mina fina Tupperware skålar! (de röd och vita) Super praktiska och snygga!! Ni kanske själva vill ha något sånt fint??

Nu på kvällen har jag å Charlie kollat fångarna på fortet och ser fram emot finalen imorgon mellan fortets mästare och handbollslaget!! Nu har vi planer på att se ännu ett avsnitt av Eureka!! Men ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar