söndag 15 augusti 2010

Mys, Loppis och Fondue

Idag när jag vaknade var klockan massor! Hela elva hade den hunnit bli och det kändes skönt att få sova längre för en gångs skull!! Bredvid mig hade jag min underbara Charlie som var bakis som fan!! Men det berättade han först senare så jag trodde först han var sur! Han gav sig iväg tidigt iaf (typ tolv) för att åka till Lucas och passa honom för att sen ta med honom hem!

Jag for upp för att gå på loppis med min underbara Becca! Vi skulle egentligen själv stått och sålt idag men vädret och väderprognosen tillät inte detta! Men det blev ändå så pass mycket uppehåll att vi hade kunnat stå! Vilket var lite surt tyckte vi! Nåja vi tar det nästa gång! Någon som vill vara med kanske?? Hittade en del fynd på loppisen iaf! Bla ett fondue set, två tavlor till lillemans rum, också fick jag några muggar gratis! Inte alls fel!!

Efter loppisen gick jag hem och hade en stund för mig själv med film och annat tills jag skulle möta upp mina killar för att handla lite vi behövde till vår kött fondue som vi skulle äta! När vi kom hem ordnade vi allt och åt! Så gott!! Vi hade potatissallad till! Kunde inte bli godare!!

Efter det gav mina pojkar upp och gick å la sig! Vilket jag nog också ska göra snart!!
Ha de bra alla! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar