söndag 29 augusti 2010

Föräldrar och kalas!!

Ja då har jag och Lucas varit hos mina föräldrar i helgen!

Saknade mitt hem men överlevde en helg på madrass!! Delade min säng inatt med Lucas på ca 80cm och tro det eller ej han tar upp mer än hälften!! Vet inte hur denna lilleman kan ta så mycket plats men så är det!!

Nu sitter jag iaf hemma och har nyss sett Bridget Jones Diary!! Pojkarna mina sover så jag ska snart gå in och joina dem!

Var förresten och firade underbara Lisa igår på sin 50 års dag (men än ser hon inte ut att vara en dag över 40)!! Älskar dig Lisa!! Du är som en moster jag aldrig haft!

Ja, det var lite kort om min helg! Får bättra mig med skrivandet i veckan!!
Vill förresten även passa på och Gratulera min söta lilla Magda som är gravid i vecka 15!! Så underbart kul att ha ännu en vän som skaffar barn! Är så glad för er skull!! Längtar lika mycket som ni över att få se denna lilla sötnos!!

Ha de bra Ciao Bella Ps: bilder kommer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar