tisdag 16 augusti 2011

Min dag - i kort version!

Som vanligt så finns jag fortfarande på http://livetsombella.wordpress.com/ men jag har än så länge kvar denna blogg. Idag har jag varit iväg och jobbat hela dagen 7-16 jobba jag och kom hem tjugo i sju ikväll. Inte alls kul. Först och främst så går det inte tåg till Klippan just nu för att dem håller på någonstans mellan Åstorp och Kristianstad! Exakt vad de gör har jag inte koll på, men dumt är det.

Så detta drabba då mig. Jag hade med mig cykel för jag skulle hinna i tid, men cykeln fick jag inte ens ta med på bussen från Åstorp till Klippan. Utan fick ställa min cykel i Åstorp och gå bort till jobbet som tog 15-20min. Sen när jag skulle hem så hoppa jag först på fel buss. Så jag åkte till Perstorp. Fick vänta där i 30-40 min till nästa buss och sen åka till Åstorp. Väl i Åstorp så missar vi förbindelsen med tåget. Så får vänta ytterligare 30 min! Yeeii! Bella är nu inte längre glad!

Men tåget kommer tidigare så man kan gå in och sätta sig iaf och vänta tills det ska köra. Håller mig vaken hela vägen hem och väl här hemma ger mannen mig GOD GOD mat!!!! Bella blir nu ganska nöjd igen.

Nu ikväll har Charlie även lagt Lucas så han sover redan så vi två ska nu ta och kolla True Blood. Har inte haft tid att se den tidigare i veckan så väntar med spänning på vad som hänt! Ha de bra så hörs vi. Och glöm inte kolla andra bloggen! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar