lördag 27 augusti 2011

Ä-holm besök!

Idag så vaknade vi av att det dundra som tusan där ute. Blixt och dunder till max!! Så vid sju imorse gick vi alla upp för att sätta oss på balkongen och kolla in vädrets magi!! Där fanns blixtrar som gjorde hela himlen både rosa och lila. Det var jätte tufft. Mina pojkar satt inlindade i mitt täcke i en stol och såg ur mysiga ut! Älskar dem <3

Efter detta sov vi en stund till innan det var dags att komma upp och äta frukost för att sedan dra till Ängelholm. Där skulle jag hem till Magda och mysa en stund. Jag hade med hennes bakmaskin så vi handla ingredienser och fixa allt för att ett gott bröd skulle bli klart åt dem senare. Dock hade hon inget smör hemma och jag tog förgivet i affären att alla hade smör hemma haha! Fel av mig. Så vi testa med olja, men detta visade sig (3 timmar senare när brödet var klart och jag inte var där) att det inte gick så bra!! DUMT! Men Magda sa att hon skulle på det igen! Så det är bra. Denna gången MED smör!! :D

För övrigt så snacka vi massa skit som alltid, Tino fick lite kläder och vi hade jätte trevligt. Dock efter ca 3 timmars besök fick jag dra iväg för då blev det fika med släktingarna hemma hos Farmor Else. Bullar och te är aldrig fel. Där efter skulle vi dra hem, men missa första tåget så fick vänta en timme hemma hos Farmor E. Nåväl, inte så farligt. Väl hemma blev det välling för en liten man och någon timme senare däcka han på golvet! DÅ är man TRÖTT! Nåja, vi borsta hans tänder och Charlie bar in honom och nu sover han gott.


Charlie tittar nu på Thor och jag ska laga lite mat och kolla mer på Eureka hade jag tänkt! Får väl också se Thor någon dag. Nåja! Ha de bra och tack för en bra dag ni som bidragit!
Ha de bra Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar