lördag 13 augusti 2011

Sömnad och besök

Idag har jag fått sytt en hel del och vi har även haft besök utav Charlies föräldrar. Allt mycket trevligt. När Lucas somnade till lunch så begav sig Charlie och hans föräldrar ut på stan för att Jim skulle ha skor. När de sedan kom tillbaka så hade de med sig mat från Phuun Thai så gott. Och jag hade under denna tid sytt och fixat barnvakt till nästa helg då vi ska fira en vän som fyller år. Så det blir party party då.

Här har vi Lucas i hans nya pyjamas jag sytt, det var bara det sista jag fixade idag:
Tröja jag gjorde idag:
Lite utav ett par Harem byxor till Lucas, också gjorda idag:


I allt en mycket trevlig dag och nu ikväll hade jag tänkt att försöka se en film och äta lite gott. Så ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

PS: ni glömmer väl inte min besökar tävling?? http://ceisabelle.blogspot.com/2011/08/besokar-tavling.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar