tisdag 9 augusti 2011

Klänningar!

Idag har jag fått tid till att göra två små söta klänningar. Blev faktiskt nöjd med dem men den ena är jag inte helt klar med än. Ska fixa hålen för armarna på den, sen är den klar. Den andra däremot blev jag helt klar med! Tänkte visa för er hur de blev :D


Det är den översta som är klar och den understa som jag ska fixa i ärmarna! Vad tycker ni?? Det var en tjejkompis som ville jag skulle göra klänningar, så då passa jag på att göra det idag.

För övrigt så är Charlie ledig nu fram till söndag, vilket jag tycker är JÄTTE skönt, speciellt för Lucas skull då han inte fått se sin pappa så mycket på jätte länge nu.
Imorgon ska jag träffa Magdalena, vi ska kolla in Änglaverket som nu har öppnat igen. Innan dess ska jag hänga med Charlie upp till Kent en snabbis för han ska spela med honom och Jens och Jens har med sig familjen så jag vill ju så klart se hur stor deras lilla Bobo blivit och säga hej till Jana! Men Kent har 3 katter, så stannar ju inte så länge eftersom jag är allergisk!

Nu ikväll ska jag och Lucas bara mysa och ta det lugnt! Ska nog ta en kopp te som vanligt och fika lite. Men ni får ha de så bra! Ciao Bella

2 kommentarer:

  1. Kika in och titta om det var du som vann utlottningen av ett valfritt smycke!
    Om det inte var du kan du kika in på denna tävling där du kan vinna en valfri vara http://reloadmee.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-gniztra.html#comment

    SvaraRadera
  2. Jätte fina klänningar :)Tyget på den översta var passade ju jätte bra till en sådan klänning, är ju lite inne med "retro" inspirerade.

    Det var ju inte så konstigt att där inte var så många böcker om du har dom hemma hos dig hehe :p Nej hon var inte drogpåverkad, det både syntes och märktes att hon var sjuk.

    SvaraRadera