söndag 14 augusti 2011

Mys med Lucas och sömnad!!

Idag har jag fått sytt en hel del. Dock blev jag inte helt klar med allt jag hade inplanerat men så är det ju när man har en liten att ta hand om!

Det blev iaf en t-shirt till Tino, en scarfs och ett par tights. Sen så satte jag på mina design lappar på alla plagg och de jag gjorde igår. Vill säga Lucas t-shirt och hans pyjamas.
Så nu är de riktigt snygga.

För övrigt idag så har Lucas och jag busat en massa som vanligt. Vi har även tagit en runda ner till furutorpsparken där vi har gungat, busat, åkt rutschkana och fikat på min jacka mitt på gräset. Jätte mysigt, det var dessutom jätte varmt när vi var ute så ingen jacka behövdes.
Sen stack vi hem och åt glass.

Så vi har bara myst hela dagen och mellan varven har jag hunnit sy.
Här är det jag hann med idag, vad tycks:

Scarfs:
Tights:
T-shirt till lilla Tino:

Nu ikväll har jag gjort mat till min älskling tills han kom hem och lagt Lucas. Imorgon kommer fröknar från Lucas nya förskola hit och ska påbörja hans inskolning. Så ska bli riktigt spännande att träffa dem. Men känns som att man borde ha jätte städat här hemma, men ändå inte så att dem misstänker att man försöker snygga till haha. Nä, det blir säkert bra.
Så nu myser Charlie framför tv:n och jag ska också mysa där. Men en kopp te.
Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

1 kommentar: