onsdag 10 augusti 2011

Besök och Änglaverket!

Idag så hängde jag med Charlie och Lucas upp till Kent, Jens och Jana skulle nämligen komma dit också med deras lilla Bobo så jag ville så klart passa på att träffa dem alla. Kent och Leona bodde jätte fint och jag blev lite lätt avis på vissa saker där. Men jag får väl mitt drömhus förr eller senare!! Där stannade jag i lite mer än en timme och sen var jag tvungen att gå för att inte bli helt för allergisk!!!! De har nämligen tre katter!

Efter det stack jag hem här, lyssna en del på musik och kom fram till att jag ville lära Magdalena att laga lite bröd och annat som kan vara bra att kunna. Eller någon god efterrätt. Så nu har jag påbörjat en Magdalena kokbok. Där det står tydligt hur man gör om man ska göra det för första gången. Denna fick hon sedan av mig när hon kom hit idag. Hon verkade också tycka det var lite kul och ville att jag bla skulle lägga till hur man laga muffins :D Skoj!! Men först och främst kom hon hit för att gå på Änglaverket med mig. Fynda en del mönster och två barnböcker där, sen fynda Magdalena en Bakmaskin!! Så nu jäklar ska hon kunna baka bröd varje dag om hon så vill! Men jag testa den först så den fungera så hon ska få den på tisdag nästa vecka och då jäklar ska det bakas (har jag bestämt hehe)!!

Det var som vanligt jätte trevligt att ha henne (och Tino) här och vi hann med några koppar te och gifflar efter Änglaverket! Skoj! Imorgon ska jag och Lucas gå upp tidigt för att dra hem till Sandra i mammagruppen och träffa alla mammor (förutom Magdalena som tyvärr inte kommer). Det är tredje träffen nu och vi har varit hos olika mammor varje gång vilket är trevligt för då får alltid någon chansen att vara hemma hos sig.

Nä, nu kallar sängen på mig! Måste sova! Ha de bra så hörs vi! Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar