fredag 19 augusti 2011

Då var det en ny dag med spännande äventyr framför oss! Lucas är så klart på dagis igen och jag ska hämta honom 11!! Sitter och äter frukost nu och njuter av min ensamhet! Håller även på att fylla i massa papper som dagis ska ha. Sånt i stil med om han får bli fotad, får baka på dagis osv. Och det mesta är självklara grejer för oss :) så det är bara att kryssa i! Sen är det ju våra "jobb" tider som är det kluriga!! Charlie behöver skriva i sina men tror inte han vet hela sitt schema än tyvärr!! Jag är iaf klar med mitt schema och det känns bra! Det enda jobbiga är när jag slutar 16 i Kristianstad och Charlie slutar 18 och Lucas måste hämtas senast 17.15!! Då blir det lite tight! Men jag får ju helt enkelt gå tidigare eller be någon av våra snälla föräldrar hämta lille an!! Kan nog gå. Nä åter till min frukost så jag får något ut av mina timmar här!!

Jag och Lucas rita en bild till pappa här om dagen:


Jag och Lucas ska förresten till min mamma efter 14 idag också! Så ett litet äventyr blir det. Lucas ska nämligen sova där tills söndag! Så ikväll ska vi på bio :) Ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar