söndag 7 augusti 2011

Annas Möhippa!!

Bjuder på lite bilder från Annas möhippa som jag var på igår. Tyvärr blev alla bilder inte så bra som jag hoppats på. Men ändå kul att ha dem. Riktigt kul att jag fick vara med och fira denna dag iaf och jag det ska bli så kul att få se hur bröllopet blir. Så här mina vänner. Enjoy.

På Malmborgs fick Anna först shoppa med hjälp av andra och sedan fick hon hitta oss:



Vidare gick det på cykel ut mot havet:




Här fick Anna uppdraget att simma ut till en boj och hämta en flaska
för att sedan simma tillbaka och sätta snöret runt midjan och pennan i flaskan:



Det gick bra, snabb var hon och tillbaka på land innan tiden gick ut.
Men dessvärre uppfatta hon inte att pennan skulle i flaskan innan tiden gick ut också.
Så hon fick en ballong med straff i, denna var att laga all mat i en vecka:

Vidare for vi till Hansacompaniet där Anna nu fick i uppgift att bygga ett korthus på tre våningar. Själv eller med hjälp av någon där. Hon fick även ta till de medel hon kunde komma på:

Så Anna hämtade så klart tejp och klarade uppgiften snabbare än snabbt:

Jaaaa!!!
På cykeln igen och vidare hem till brudtärnan Karoline, där Anna nu var tvungen att besegra draken! Detta gjorde hon genom att halshugga den lille med en kvast:
Victory for Anna the great:
Med bytet i hand, gick Anna i land!

Nu nalkades mat:

Detta var en del av det som erbjöds till lunch:

Efterrätt:
Spa:
Och avslutning på tapas ställe på lilla torg:




Här efter begav jag mig hem, då klockan var runt 22 och jag behövde vara hemma i bra tid så jag orka upp idag! Men helt fantastisk dag och jag tackar och bugar för alla som gjorde den så bra! Ha de bra Ciao Bella

1 kommentar:

  1. Det ser ut som att det var en rolig möhippa.

    Sv: Vi introducerar teckenspråk då min brorson behöver de som hjälp till talet. Jag kan inte så jätte mkt men en del enklare fraser. Det är ju alltid en början :)

    SvaraRadera