måndag 22 augusti 2011

Dagens händelser, morgondagens to do!

Idag har jag funderat massor på nya saker jag kan sy! Har även en OP som jag ska testa och sy men väntar på att få hem en bok först! Har suttit och ritat lite egna mönster idag och imorgon ska jag nog testa en av dem! Men får se hur det går med det!

Sen vill jag även dra och kolla på ett tyg imorgon. Men får se om tid finns!! Charlie ska lämna Lucas på dagis imorgon så jag får lite sov morgon. Men vet inte om jag går upp ändå!! Fick hem ett tyg och lite storleks lappar idag så ska nog sy fast det på iaf en av tröjorna jag gjort till Lucas!



För övrigt så kan jag berätta att Lucas storm trivs på dagis. Idag när Charlie hämta så ville knappt Lucas gå hem! Så gulligt! Det är så ett barn ska känna till dagis :) nä, nu ska jag faktiskt lägga mig. Charlie är och leker med Marcus så vem vet när han kommer. Nä, ha de bra så hörs vi. Ciao Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar